بهترین پزشک لیزیک تهران

به هنگامی که افراد قصد می کنند که  دست بر عمل لیزیک و یا لازیک چشم زنند، سوالات گوناگونی در این مورد در ذهنشان پدیدار می شود حال اگر این اشخاص در تهران باشند این سوالات در محدوده مکانی خود آنان خلاصه می گردد. سوالاتی نظیر هزینه و قیمت این نوع عمل ها، شرایط انجام عمل،بهترین پزشک لیزیک یا لازیک تهران کیست و …در اینجا به برخی از سوالات پیش آمده در ذهن افراد پاسخ داده خواهد شد.

حال فرصت آن است که به بررسی و معرفی بهترین پزشک لیزیک یا لازیک تهران بپردازیم. چرا که اهمیت انتخاب جراح و پزشک چشم از هر مسئله ای در حوزه چشم مهم تر می باشد. از آن جهت که چشم حساس ترین و مهم ترین عضو از اعضا و اجزا صورت افراد است بهتر است در انتخاب پزشک آن عجله ای صورت نداده و با مطالعه و تحقیق به پزشک مناسب خود برسند. اما یکی از مسائلی که همیشه در مورد اتخاب پزشک چشم ذهن افراد را به خود مشغول می نماید این است که چه پزشکی مناسب است و دارای تمام آیتم های مورد نیاز است؟

بهترین پزشک لیزیک یا لازک تهران

در هر مورد و موضوعی به هنگامی که افراد می خواهند بهترینِ آن را بیابند اندکی ملاک و اولویت وجود دارد که این بهترین بر اساس آن تعیین و مشخص می گردد، حال به هنگامی که افراد به دنبال بهترین پزشک لیزیک چشم می باشند نیز، چندی از ملاک ها باید رعایت شده و افراد بر اساس آن چشم پزشک مناسب خود را بیابند به خصوص در مواردی که چشم پزشک تنها وظیفه تشخیص نمره چشم را بر عهده دارد و می خواهد دست بر عمل جراحی بزند. عمل هایی نظیر : عمل لیزیک چشم، عمل لازک چشم، عمل فمتولیزیک چشم، عمل آب مروارید چشم و … همان طور که اندکی پیش تر توضیح داده شد علت اهمیت انتخاب جراح حساس بودن عضو مورد جراحی قرار گرفته است (چشم) .

حال فرصت آن است که به بخشی از ملاک هایی که در کمی پیش تر به آنان پرداخته شد بپردازیم، از سری ویژگی هایی که یک چشم پزشک خوب حتما باید آن ها را دارا باشد می توان اشاره ای کرد به :

  1. هزینه های منصفانه
  2. اخلاق مدار و دارای وجدان کاری
  3. با حوصله و پاسخگو به سوالات مراجع
  4. توان مشاهده همه جانبه چشم فرد مراجع
  5. کیفیتی بالا توامان با هزینه های منصفانه
  6. رازدار و امانت دار
  7. و…

حال به بررسی هر یک از موارد ذکر شده می پردازیم:

 

1. هزینه های منصفانه 

درد چشم، مشکلات و اختلالات چشم ممکن است به سراغ هر فردی رفته و بی توجه به شرایط مالی و جایگاه اجتماعی هر نوع فردی را درگیر خود نماید. در نتیجه اینکه بی توجه به درامد افراد این اختلالات (اختلالات مرتبط با ضعف بینایی) بسیار فراگیر و شایع هستند هزینه های عمل جراحی باید به گونه ای باشند که هر فردی توان پرداخت آن را داشته و بتواند از بهبود بینایی خود لذت کافی را ببرد.

 

2. اخلاق مدار و دارای وجدان کاری

به هنگامی که یک فرد دارای وجدان کاری و اخلاق حرفه ای باشد می توان با اطمینان بیشتری تحت نظر وی قرار گرفت چرا که فرد در چنین شرایطی اطمینان دارد از اینکه می توان به جراح و چشم پزشک اعتماد کرد از آن جهت که تمام نیروی وی برای مراجعان وی است و پزشک مربوطه با وجدان کاری  ای که دارد توان رفع تمام اختلالات را تا حد ممکن داراست.

 

3. با حوصله و پاسخگو به سوالات مراجع

به طور معمول مراجعان به دلیل ترس از چشم پزشک شروع به پرسیدن سوال های بی پایان کرده و لحظه ای پزشک مورد نظر (معالج) را از این نر رها نمی نمایند در نتیجه چشم پزشک و جراح باید به اندازه کافی حوصله داشته و به تمام پرسش های فرد مراجع پرداخته و پاسخ دهد تا وی بتواند با خیالی آسوده خود را به دستان چشم پزشک خود بسپارد و بی هیچ اضطرابی اقدام به درمان نماید.

 

4. توان مشاهده همه جانبه چشم فرد مراجع

توان مشاهده همه جانبه چشم یکی از مهم ترین مسائلی است که هر پزشک باید به آن بپردازد. چه آن پزشک در حوزه چشم فعالیت داشته باشد چه در دیگر حوزه ها. این مسئله از آن جهت حائز اهمیت است که اگر پزشک با اولین مشاهده خود به طور مثال رای بر جراحی صادر کند اما مشکل از جای دیگری باشد تبعات جبران ناپذیری در پی دارد در نتیجه پزشک و چشم پزشک باید با مشاهده تمام جوانب ، هممه جانبه با آزمایش های فراوان سعی در تشخیص و سپس اصلاح عیوب و ضعف های چشم بیمار و مراجع داشته باشد در غیر این صورت ممکن است فرد دچار اختلالات و مشکلات دیگری نیز در بینایی بشود که دیگر قابل درمان نباشد .

 

5. کیفیتی بالا توامان با هزینه های منصفانه 

در چهار مورد پیش تر صحبت از هزینه های منصافانه بود اما همانطور که مشخص و بدیهی است منظور از هزینه منصفانه، هزینه ای نیست که بتوان آن را جایگزین کیفیت مناسب نمود ! به عبارتی نباید کیفیت عمل جراحی را فدای هزینه کرد و تنها به دلیل قسمت مناسب تن به انتخاب یک جراح داد. بهترین حالت ممکن برای یک چشم پزشک آن است که وی کیفیت بالا و هزینه کم را هم زمان داشته و هر دوی این موارد در کار او لحاظ شده باشد.

 

6. رازدار و امانت دار 

راز داری و امانت دار بودن یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که هر پزشکی در هر حوزه ای باید آن را دارا باشد یکی از موارد قسم هایی که پزشکان خواهد خورد برای این مسئله است . آنان موظف اند راز بیمار و مراجع را نگاه داشته و به هیچ شخصی بجز خود بیمار آن را انتقال ندهند چرا که ممکن است با عدم رضایت فرد مواجه شوند و توان جبران چنین مسئله ای دیگر وجود نداشته باشد.

 

افراد می توانند با مراجعه به کلینیک دکتر جزایری به تمامی موارد ذکر شده و ذکر نشده بپردازند و خود را توسط کادری مجرب مورد آزمون و خطای بینایی قرار دهند این مجموعه با کادر مجرب خود یکی از بهترین مجموعه های چشم پزشکی موجود در تهران است که افراد ساکن تهران می توانند به آن مراجعه نمایند .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چشم پزشکی دکتر جزایری

افراد اگر قصد دارند خود را تحت نظر چشم پزشکی قرار دهند که تمامی انتظارات آنان را برآورده سازد می توانند با مراجعه به چشم پزشکی دکتر جزایری خود را به تمام خواسته ها و انتظارات خود برسانند، این مجموعه با کادر با تجربه و مجرب خود می تواند افراد را در بهبود کیفیت بینایی راهنمایی کرده و در صورت وجود اختلالی آنان را در درمان یاری نماید. در دیگر بخش های سایت نیز راه های ارتباطی با مجموعه موجود است اما برای دسترسی بهتر و راحت تر افراد می توانند از طریق ذیل برای دریافت وقت معاینه و درمان اقدام نمایند .

راه های ارتباطی با مطب دکتر جزایری به شرح ذیل می باشد :

تلفن تماس مجموعه دکتر جزایری :
  09908002802
خط ویژه مطب دکتر جزایری :
  02155028078
آدرس مجموعه دکتر جزایری :
خانی آبد نو ، سه راه شریعتی ، تقاطع خیابان مهران و خیابان لطفی ، رو به روی فروشگاه وی وان ، پلاک چهار 4 ، طبقه اول 1 ، مطب چشم پزشکی دکتر جزایری

امید است که این مقاله آنچه مورد نیاز شما در ارتباط با بهترین پزشک لیزیک یا لازیک تهران بود در اختیارتان قرار داده باشد، موفق و برقرار باشید.

 

یک چشم پزشک خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

هزینه های منصفانه
اخلاق مدار و دارای وجدان کاری
با حوصله و پاسخگو به سوالات مراجع
توان مشاهده همه جانبه چشم فرد مراجع
کیفیتی بالا توامان با هزینه های منصفانه
رازدار و امانت دار

مهم ترین مسئله ای که یک چشم پزشک باید به آن بپردازد؟

توان مشاهده همه جانبه چشم یکی از مهم ترین مسائلی است که هر پزشک باید به آن بپردازد.

به چه دلیلی انتخاب یک پشم پرشک خوب اهمیت بسیار بالایی دارد؟

علت اهمیت انتخاب جراح حساس بودن عضو مورد جراحی قرار گرفته است (چشم) .

4.6/5 - (141 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.