مشاوره لیزیک چشم

مشاوره لیزیک چشم

پیش از انجام عمل لیزیک و تصحیح بینایی چشم توسط جراح یا چشم پزشک باید برای اطلاع بیشتر و معاینه کامل و همچنین مشاوره لیزیک چشم به سراغ چشم پزشک یا جراح بروید. در این مشاوره نمره چشم تان مورد بررسی قرار می گیرد و پزشک سلامت چشم شما را کاملا معایینه می کند. مشاوره لیزیک چشم که مورد ضروری پیش از انجام عمل جراحی لیزیک می باشد.

عمل لیزیک برای تصیحیح ضعف بینایی در چشم انجام می شود و با کمک نور لیزر  باعث از بین رفتن ضعف چشم و به دست آوردن دید طبیعی افراد می شود. حال برای بهتر پیش رفتن عمل جراحی و موفقیت آمیز بودن عمل باید پیش از انجام لیزیک معاییه و بررسی چشم انجام بگیرید.

در انجام این معاینه مردمک چشم شما بزرگ خواهد شد تا چشم پزشک بهتر بتواند چشم شما را مورد معاینه و بررسی قرار دهد. پس از آن یک عکس کامل از قرنیه شما گرفته می شود و جراح قبل از عمل باید عکس را ببیند و اگر مشکلی در قرنیه وجود داشته باشد آن را رفع نماید. همچنین مشاوره لیزیک چشم پیش از انجام لیزیک باعث می شود که اگر فرد نیاز به مصرف دارو و انجام آزمایشات دارد دارو ها را مصرف نماید و آزمایشات را به طور کامل انجام دهد.

مشاوره لیزیک چشم

مشاوره لیزیک چشم چگونه صورت می گیرد؟

همان طور که گفته شد پس از آن که تصمیم به انجام لیزیک چشم می گیرید. به چشم پزشک مراجعه می کنید و چشم پزشک برای شما وقت مشاوره لیزیک چشم تعیین می کند. زیرا در این مشاوره صلاحیت شما برای انجام عمل لیزیک چشم مشخص می شود و این مشاوره نیز به اندازه انجام عمل لیزیک چشم مهم است و اهمیت دارد. در ادامه به بررسی مراحل انجام مشاوره لیزیک چشم پرداخته می شود.

  • در ابتدا از دستگاه های قوی معایینه چشم برای به دست آوردن نمره دقیق چشم شما استفاده می شود.
  • انجام عمل لیزیک شرایطی دارد که چشم پزشک آن ها را بررسی می کند و در صورت ایتکه شما آن شرایط را دارا باشید به ادامه می پردازد.
  • با دستگاه های قوی تمامی چشمان شما را مورد معایینه قرار می دهد.
  • عکس از قرنیه شما گرفته می شود.
  • عکس گرفته شده از قرنیه مورد بررسی قرار می گیرد که آیا چند در صد عمل لیزیک بر چشمان شما موفقیت آمیز می باشد.
  • معاینات کلی و جزیی انجام می شود.
  • پلک های چشم های شما نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
  • آزمایشات پیر چشمی نیز انجام می شود زیرا بر روی نوع عمل و اقدامات پس از جراحی تاثیر دارد.
  • توپوگرافی قرنیه و مشخص شدن ضخامت قرنیه چشم شما انجام می شود.
  • مشخص شدن ضخامت قرنیه به انتخاب نوع عمل لیزیک چشم کمک می کند.
  • پس از تعیین نوع عمل و زمان عمل چشم پزشک دستورات کلی را می دهد.

بنابراین پس از طی کردن مراحل بالا می توانید از موفقیت آمیز بودن عمل لیزیک چشم تان اطمینان حاصل نمایید. در صورت داشتن بیماری های چشمی مانند انحراف چشم و پیر چشمی و .. معاینات و آزمایشات دقیق تر و بیشتر خواهد بود.

مشاوره لیزیک چشم

اقدامات پس از مشاوره لیزیک چشم

پس انجام مشاوره کامل لیزیک چشم و معاینه چشم ها به صورت کامل افراد باید چه اقداماتی برای آمادگی عمل لیزیک انجام دهند؟

در صورت سلامت کامل چشم ها و دارا بودن شرایط سنی و تثبیت نمره چشم برای انجام عمل لیزیک باید برای عمل لیزیک آماده شوید. تمامی تشخیص ها و تجویز های چشم پزشک بستگی به انجام مراحل و مشاوره لیزیک چشم دارد. بنابراین انجام این مشاوره بسیار حائز اهمیت است و افراد باید به آن توجه کنند.

  • در معاینه چشم میزان رطوبت چشم اندازه گیری می شود و در صورت خشکی چشم قطره و دارو تجویز می شود
  • در صورت استفاده از لنز های طبی و غیر طبی هفت الی ده روز قبل از عمل مطلقا نباید مورد استفاده قرار بگیرد
  • اگر در هنگام معاینه فرد دچار بیماری های چشمی مانند دوبینی و آب مروارید و .. بود باید پیش از عمل مورد درمان قرار گیرد
  • شما باید تمامی آزمایشاتی که پزشک برای شما تجویز کرده است را انجام دهید
  • ممکن است جراح نیز پیش از عمل لیزیک چشم شما را تحت معاینه قرار دهد و یک بار دیگر از قرنیه شما عکس بگیرد
  • در مشاوره لیزیک چشم ضخامت قرنیه مشخص شده است بنابراین در صورت نیاز دستور العمل هایی به شما داده می شود

مدت زمان مشاوره لیزیک چشم

یکی از عوامل مهم درباره مشاوره عمل لیزیک چشم مدت زمانی است که صرف آن می شود. بهتر است گفته شود زمان صرف شده در مشاوره بستگی به شرایط فرد و چشم پزشک دارد. اما گاهی اوقات پیش می آید که به دلیل بزرگ شدن مردمک چشم ادامه معاینات به جلسه دیگری موکول می شود. ممکن است مشاوره لیزیک چشم در طی چند جلسه انجام شود. و گاهی ممکن است بنا بر تشخیص چشم پزشک در یک جلسه پایان یابد.

اما به دلیل اینکه مردم چشم برای بررسی بهتر بزرگ می شود نمی توان این جلسه را در روز عمل لیزیک چشم انجام داد. زیرا در حین عمل مردمک چشم باید حالت طبیعی داشته باشد و نباید زیاد آزرده و خسته باشد.

مشاوره لیزیک چشم

بهترین چشم پزشک برای مشاوره لیزیک چشم

انتخاب پزشک بسیار مهم و کلیدی است. زیرا چشم پزشک با تجربه تاثیر بسیار زیادی بر بهتر پیش روند رفتن مشاوره و عمل لیزیک چشم دارد. به همین علت بهتر است پیش از عمل لیزیک به دنبال یک فوق تخصص چشم و یا جراح چشم ماهر و با تجربه باشید. اگر می خواهید عمل چشم تان موفقیت آمیز و بدون عوارض باشد به بهترین چشم پزشک تهران و یا بهترین چشم پزشک شهر خودتان مراجعه نمایید. در ادامه به ویژگی های بهترین چشم پزشک برای عمل و مشاوره لیزیک می پردازیم.

  • چشم پزشکی که با تجربه باشد
  • چشم پزشکی که رضایت بیماران متعددی دارد
  • چشم پزشکی که در حین مشاوره لیزیک چشم تمامی موارد را بررسی می کند
  • چشم پزشکی که سلامت بیماران را در اولویت قرار می دهد
  • چشم پزشکی که در انجام مشاوره و عمل لیزیک موفقیت های بسیاری به دست آورده است

لازم به ذکر است دکتر جزایری فوق تخصص چشم تجربه بسیار زیادی در انجام مشاوره لیزیک چشم دارد. و عمل های لیزیک با موفقیت زیادی را انجام داده است. همچنین دکتر جزایری سابقه و تجربه بسیاری در درمان ضعف چشم و بیماری های چشمی دارد. بنابراین برای دریافت نوبت و مشاوره لیزیک چشم با مطب دکتر جزایری تماس بگیرید و با خیال راحت تحت معاینه و درمان قرار بگیرید.

مشاوره لیزیک چشم

هزینه مشاوره لیزیک چشم چقدر است؟

هزینه مشاوره لیزیک چشم به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند زمان طی شده در انجام مشاوره و معاینه و همچنین آزمایشات و تست های انجام شده. بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه مشاوره لیزیک چشم و هزینه عمل لیزیک چشم  با مطب دکتر جزایری تماس حاصل نمایید.

چه اقداماتی در مشاوره لیزیک چشم صورت می گیرد؟

معاینه کلی چشم و بررسی نمره چشم و همچنین عکس گرفتن از قرنیه و بررسی آمادگی برای انجام عمل لیزیک در این مشاوره تحت نظر پزشک مورد معاینه قرار می گیرد.

برای مشاوره لیزیک چشم کجا برویم؟

دکتر جزایری فوق تخصص چشم تجربه بسیار زیادی در انجام مشاوره لیزیک چشم دارد. و عمل های لیزیک با موفقیت زیادی را انجام داده است. همچنین دکتر جزایری سابقه و تجربه بسیاری در درمان ضعف چشم و بیماری های چشمی دارد. بنابراین برای دریافت نوبت و مشاوره لیزیک چشم با مطب دکتر جزایری تماس بگیرید و با خیال راحت تحت معاینه و درمان قرار بگیرید.

هزینه مشاوره لیزیک چشم چقدر است؟

هزینه مشاوره لیزیک چشم به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند زمان طی شده در انجام مشاوره و معاینه و همچنین آزمایشات و تست های انجام شده. به همین علت برای اطلاع از قیمت دقیق مشاوره لیزیک با مطب دکتر جزایری تماس بگیرید.

4.5/5 - (17 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.