مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک

مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک

امروزه به دلیل افزایش عمل لیزیک دغدغه اکثر افراد عوارض و مراقبت های بعد از عمل لیزیک برای بهبود سریعتر می باشد. به همین منظور است که سوالا زیادی از جمله مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک چقدر است؟ برای افراد به وجود می آید.

حتی برخی از افراد پس از انجام عمل لیزیک و لازک از تاری دید خود استرس می گیرند و هرچه میگذرد ممکن است تصور کنند چشم های آن ها بدتر شده است و بهبود نیافته است.

اما تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک یک امر طبیعی می باشد که برای همه رخ می دهد و پس از گذشت مدت زمانی بهبود می آید. حال اینکه مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک چقدر است؟ به عوامل مختلفی باز می گردد که در این مقاله به آن می پردازیم و برای یافتن مدت زمان تاری دید بعد از عمل لازک و لیزیک با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است به دلیل برش خورد قرنیه و برداشته شدن یک لایه از قرنیه توسط لیزر بلافاصله دید افراد به حالت نرمال برنمی گردد و مدت زمانی ممکن است دید فرد تار باشد به طوری که برای راه رفتن به همراه و شخصی در کنار خود نیاز داشته باشد.

مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک

علت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک چیست؟

پس از آن که به مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک پرداخته شد باید به دنبال دلیل تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک باشیم. زیرا برای برخی از افراد سوال پیش می آید که چرا بعد از عمل لیزیک دیدمان تار می شود؟ در پاسخ این سوال باید گفت به دلیل برش ایجاد شده بر روی قرنیه بافت های چشم شروع به ترمیم می کنند و در این مدت زمان دید فرد تار می شود.

عواملی که ممکن است تاری دید را بعد از عمل لیزیک بیشتر کنند :

تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک طبیعی است و مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک 48 ساعت می باشد اما انجام برخی موارد و عدم مراقبت از چشم ها ممکن است باعث بهبود نیافتن تاری چشم و تشدید آن شود.

بنابراین بهتر است از چشم ها مراقبت نمایید تا سریعتر بهبودی خود را به دست آورند. در ادامه به برخی از مواردی که باعث بیشتر شدن تاری چشم و بروز عوارض برای چشم می شوند می پردازیم :

  • شنا کردن و بردن سر در زیر آب ممنوع می باشد
  • از مالش چشم ها و اصابت ضربه به چشم جلوگیری کنید
  • از آرایش چشم ها خودداری نمایید
  • از کار با کامپیوتر و تلفن همراه به مدت طولانی پرهیز  کنید
  • استفاده از صابون و مواد شوینده برای شست و شوی چشم ها ممنوع است
  • از ورود گرد و غبار و موادی که باعث عفونت چشم ها می شود جلوگیری نمایید
  • از انجام ورز های سنگین و تحرک زیاد خودداری کنید

برای بهبود سریعتر چشم ها و جلوگیری از عوارض پس از عمل موارد بالا را رعایت نمایید.

مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک

مدت زمان تاری دید پس از عمل لیزیک چشم چقدر است؟

مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک 2 الی 3 ساعت بعد از انجام عمل بسیار طبیعی است و تا 48 ساعت زمان می برد تا فرد دید کامل خود را به دست آورد. البته می توان گفت در یک ماه اول ممکن است دید در شب سخت باشد و یا فرد نتواند رانندگی کند و در معرض نور خورشید باید از عینک آفتابی استفاده نماید اما به مرور زمان دید کامل و طبیعی خود را به دست می آورد.

تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک تا چه مدت طبیعی است؟

تاری دید بعد از عمل لازک حداکثر تا 3 الی 5 روز طبیعی است پس از آن اگر دید شما رو به بهبود نبود و تاری دید شما بهتر نشد بهتر است در اولین فرصت به پزشک خود مراجعه نمایید و این مطلب را با چشم پزشک خود در میان بگذارید زیرا ممکن است عوارض پس از عمل رخ داده باشد.

اما اصلا نگران تاری دید بعد از عمل لیزیک نباشید زیرا به مرور بهتر می شود. و باید در پاسخ سوال تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک طبیعی است؟ گفت بله تا 3 روز اول کاملا طبیعی است.

مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک

در صورت طولانی شدن مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک چه کنیم؟

همان طور که گفته شد مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک نهایتا 3 الی 5 روز می باشد. در صورت عدم بهبود تاری چشم ها در این زمان و بدتر شدن تاری چشم ها باید به جراح و یا چشم پزشک خود مراجعه نمایید. بهتر است پیش از انجام عمل لیزیک و لازک به سراغ بهترین چشم پزشک تهران و یا شهر خود بروید که تجربه زیادی در انجام عمل لیزیک و مشاوره عمل لیزیک و لازک داشته باشد.

دکتر جزایری فوق تخصص چشم و بیماری های چشم می باشد که تجربه بسیار زیادی در انجام عمل لیزیک و لازک دارد و می تواند در صورت بروز هرگونه بیماری چشمی و رفع عیوب انکساری شما را معالجه نماید. برای رزرو نوبت و اطلاع از هزینه عمل لیزیک و لازک با مطب دکتر جزایری تماس حاصل نمایید.

مدت زمان تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک چقدر است؟

مدت زمان تاری دید بعد از عمل لیزیک و لازک حداقل 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت زمان می برد و کاملا طبیعی است.

برای کاهش تاری دید و بهبود سریعتر بعد از عمل لیزیک و لازک چه کنیم؟

بهتر است بگوییم مراقبت از چشم ها و عدم نگاه کردن طولانی مدت به تلفن همراه و کامپیوتر و همچنین استراحت دادن به چشم ها باعث بهبود زودتر چشم ها می شود. بنابراین نباید ضربه نیز به چشم وارد نشود.

اگر در طولانی مدت تاری دید بعد از عمل لیزیک بهتر نشد چه کنیم؟

در صورت بهبود نیافتن تاری چشم ها در زمان گفته شده (48 ساعت) و بدتر شدن تاری چشم ها باید به جراح و یا چشم پزشک خود مراجعه نمایید. بهتر است پیش از انجام عمل لیزیک و لازک به سراغ بهترین چشم پزشک تهران و یا شهر خود بروید که تجربه زیادی در انجام عمل لیزیک و مشاوره عمل لیزیک و لازک داشته باشد.

4.1/5 - (23 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.